вівторок, 3 квітня 2012 р.

Світ моїх захоплень!

Раніше я захоплювалась танцями.
Дивлячись по телевізору різні танцювальні  конкурси, я мріяла про те, як сама буду танцювати, тому, коли я дізналася, що в нашому містечку з'явився танцювальний гурток, я відразу попросила свою маму, щоб вона мене туди записала. Вперше я пішла на урок танців, коли мені було лише 6 років. Танці полонили мене повністю, кожну вільну хвилину я вдосконалювала свої вміння. Перший конкурс, в якому  брала участь, відбувався в місті Сміла після цього, їздила на  конкурси в різних містах, отримала багато дипломів, грамот, а також медалей. Танцями я займалася 8 років, але вже  2 роки, як я не відвідую заняття. Звичайно, буває я сумую за ними і інколи  хочу повернутися, але зараз я зайнята лише школою. 

Немає коментарів:

Дописати коментар