вівторок, 3 квітня 2012 р.

Світ моїх захоплень!

Одне з моїх захоплень - це музика!
А точніше, я полюбляю співати в стилі RAP.
Все роспочалося із мого першого вірша, якого я поклав на музику.
     А з 2010 року почали писати  пісні з моїм другом Віктором Герасименком. Спочатку це було наше захоплення, а потім подавати заявки на участь у різних  концертах, виступах. І протягом двох років ми вже разом писали пісні.
    Цього року створили гурт "AQfamily", до якого входило п'ятеро: Олександр Ткаченко, Віктор Герасименко, Олександр Романча, Максим Романча, Віктор Воропай.
Ми почали записувати свої пісні в студії.
      З моїм майбутнім це аж ніяк не пов'язано, тому що я хочу бути дизайнером. Але і залишати музику мені не хочеться.
http://vk.com/video42946165_162310602

Немає коментарів:

Дописати коментар