понеділок, 16 квітня 2012 р.

Світ моїх захоплень!

   Одним із захоплень мого життя, я вважаю вірші! Писати їх я почала досить давно, але бажання творити мене не покидає і досі! Коли я починаю писати вірш, все навкруги заграє новими, яскравішими барвами. Перший свій вірш, мабуть, як і багато хто я написала на природі.  Свіжий подих лісу, голосіння пташок...Що ще потрібно?
    Досить невелике коло людей знає про це захоплення, а тих кому вдалося почути мої твори, можна перерахувати на пальцях однієї руки. Хоча друзі говорять, що в  мене виходять гарні вірші, я не бажаю виставляти їх на загальний розсуд.
Я вважаю, що завдяки віршам я відкриваюсь для себе та оточуючих з нової сторони. Розвиваю себе та свій внутрішній світ. Вірші не будуть пов'язані з моєю майбутньою професією, але залишуть відбиток на життєвому шляху. Я дуже хочу, щоб бажання та вміння писати вірші не згасало й надалі, бо це шалено мені подобається!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар